Alla inlägg den 1 april 2008

Av Hanna - 1 april 2008 14:32

Hej mina vänner och ovänner....

Här är jag åter igen .. efter ett långt jävla uppehåll pga dispyter och grejer ... Eller dispyter och dispyter ...

Vart får jag allt ifrån ? ... Jooo Glööööggen ...Hihi.. ;)

Nej men om vi ska se till att vara lite seriösa för en gångs skull.

Jobbet på Liseberg .. Det fick jag .. SÅKLART! ;D

Fast jag var ju inte ett dugg säker på att jag skulle få det.

Om jag skulle nämna alla personer som var säkra på det så får jag nog inte plats att skriva mer...

Ska sitta i biljettkassan , så där kan ni se mig i sommar .

Om jag inte hamnar i gastenkassan ..

Då kommer jag sitta på nålar varenda jävla dag för att hoppas slippa se något spöke .. Fy och ushh ...

Men den 26e april börjar jag : )  Har schema fram till september .. Men Hoppas och ska försöka få mig lite mer tider där efter :) Vill ju verkligen tjäna så mycket som möjligt =)

Har Gått ner ca 5 kilo på dryga månaden ... men det är nog för att jag fick den där förbannade tandvärken som vägrade släppa ... Grät vissa stunder... Förbannade jävla visdomstand ... I dag är det den 1a april :) Lurade i en sötnos på min msn att jag drog hem 50.000 kr på banditer på nätet :P Hahaha , Ska se om jag lyckas lura i någon annan något idag =)

Något kul måste man väl få ha en dag som denna ?

Våren börjar närma sig .. Solen skiner utanför fönstret och jag hör fågelkvitter .. Eller inte ..Det enda jag hör är bilarna från motorvägen *Suck* .. Måste ringa Fam.bostäder och be dom skicka hit en gubbe så dom kan godkänna att jag får måla om för sjutton :)  Nej nu ska jag fråga Gullepojken om han vill spela lite mer poker med mig ^^ ...

Ska bli bättre på att skriva.. Jag loooooovar ;)


"Jag tycker det är jättekul och lyssna på problem ..." Tsss ;) .... haha =)

Jag är nog fan bäst =D


Jag mår så jävla bra just nu ... Försök bara tryck ner mig .. Du kommer never ever lyckas för fan ... ;)


Hej hopp gummisnopp =D


// Hanna



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards