Direktlänk till inlägg 15 februari 2008

Vad är egentligen en blogg?

Av Hanna - 15 februari 2008 00:35

Det har jag frågat mig själv så länge  , men har nog aldrig fått några riktiga svar på det ...

Visst är det tråkigt att bara läsa om alla andras vardag och sådant där ...(Sorry Oskar... Du bor långt bort därför MÅSTE jag veta din vardag) ;) .

Genom att börja skriva en blogg kan jag faktiskt få ut mycket känslor och tankar , men även få folk att förstå vem jag egentligen är , och vad jag tycker om saker och hur jag mår .
För det är ofta folk som frågar , men jag kan aldrig riktigt ge ett ärligt och förståligt svar ...

Vem är jag egentligen ? Vad har jag för mål och vart vill jag nå i detta liv...?

Jag vet faktiskt inte själv , men någongång lär jag väl få svar på det ?

Alla hjärtans dag igår , eller ja .. det känns som det var idag då jag inte sovit ännu .. men ni förstår väl säkert :)

Jag saknar Linnéa , ushh det gör verkligen ont att veta att hon finns ca 3 km härifrån , men ändå håller han henne borta från mig ...

Jag vill bara åka och hämta henne , rymma med henne och aldrig mer komma tillbaka .

Men jag skulle aldrig kunna göra henne så illa .. Aldrig!!

Vill att hon ska ha både sin mamma och sin pappa nära , men det lär aldrig hennes pappa förstå!

Kom hem från en promenad nyss.... med en person : ) 

Var roligt =)

Kallt ute bara .. Men va fan ..lite får man offra sig ibland ;) tss ...

Nej men detta var väl en bra början tror jag =)

Ni ska väl orka läsa igenom allt ....:)


Ska uppdatera här så ofta tid och ork finns :)  Mitt liv är ju så händelserikt menar jag ;) haha =) 


Ha det bra så hörs vi väl här snart igen ?


/Hanna



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 1 april 2008 14:32

Hej mina vänner och ovänner.... Här är jag åter igen .. efter ett långt jävla uppehåll pga dispyter och grejer ... Eller dispyter och dispyter ... Vart får jag allt ifrån ? ... Jooo Glööööggen ...Hihi.. ;) Nej men om vi ska se till att vara lite se...

Av Hanna - 25 februari 2008 17:24

Jepp , idag ska jag träffa Linnéas pappa! Han ville träffas och prata lite... Om vad ? ...Det vet jag inte! Men det blir nog bra ....tror jag.. Jag har funderat så mycket fram och tillbaka när allt ska bli bra igen. Det känns ändå som det börjar gå å...

Av Hanna - 20 februari 2008 15:26

Jahapp .. Idag fick man brev hem om att man var välkommen på en andra intervju på liseberg :) Ska bli roligt =) Jag tror och hoppas på att jag får det!! Häromdagen var jag hos läkaren och fick diagnos inflammation i handleden. Så nu sitter man med...

Av Hanna - 16 februari 2008 21:10

Ja idag hade man ett långt samtal med Linnéas pappa . Intressant då vi inte snackat med varandra längre än 5 minuter per gång det senaste året. i 48 minuter tjattrade vi om allt mellan himmel och jord . Men för att inte samtalet skulle bli för trevli...

Av Hanna - 15 februari 2008 03:19

Det finns så mycket som jag vill få ur mig , men det sitter fan fast!!! Varför skriver jag egentligen nu , jo för att utfylla denna tomma sidan ..Just därför! Varför går man efter utseendet till och börja med egentligen? Jo för det är ju det man ser...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards