Direktlänk till inlägg 20 februari 2008

Gipsad , Liseberg , träffade Linnéa!

Av Hanna - 20 februari 2008 15:26

Jahapp ..

Idag fick man brev hem om att man var välkommen på en andra intervju på liseberg :)

Ska bli roligt =)

Jag tror och hoppas på att jag får det!!

Häromdagen var jag hos läkaren och fick diagnos inflammation i handleden.

Så nu sitter man med gips skena upp till armbågen typ ...

Inte så jävla roligt iofs...

Men nu kommer det viktigaste !!!!

Igår var jag ner till ica focus .

När jag gick in i affären såg jag Linnéas farmor .

Reagerade inte så mycket över det .

Men sen när jag gick ut så packade hon precis ner sina varor .

Så jag gick fram och hälsade.

Hon kramade om mig och frågade hur läget är ... (Typiskt henne, kärring :-O hon som pajat allt) !!!!!

Vi pratade lite allmänt .

Sen sa hon att Per (Linnéas farfar) och Linnéa skulle komma och hämta henne utanför .

Hon frågade då om jag ville följa med ut och träffa Linnéa.

Eftersom jag inte fått träffa henne på väldigt länge.(10 månader exakt)

"Får jag det ?" var det enda jag fick fram.

Hela jag började skaka när jag närmade mig bilen och såg min ängel sitta i baksätet.

Jag tog av henne bältet och tog henne i min famn och bara kramade henne ...andades in hennes lukt . MIN PRINSESSA!!!!!

vi pratade lite och hon skrattade som vanligt.

Hon har inte glömt bort mig ....

Det känns som jag börjar se ljuset där borta någonstans nu.

Äntligen kanske allt börjar vända....

Vad tror ni ? ...

Nu tänker jag hålla huvudet högt hädanefter.

Varför ska någon få trycka ner mig för ??

Jag är lika mycket värd som er andra.

Alla är lika mycket värda.

Nu ska jag ta en cigg.

Sen försöka duscha.

Jävla liv .... Behöva slå in gipset i ännu ett jävla paket av plast ...

Åhhh .... varför =D ... Lägger upp en av bilderna jag fick tagit på min prinsessa igår .. .Suddig .. men det är min prinsessa och hon är lika vacker som alltid=)

Kommentera en rad och gör mig glad :)


/ Hanna

 
 
Mr Myndig

Mr Myndig

20 februari 2008 16:33

Du är inte bara värd lika mycket som alla andra, du är ovärdelig.

Jag håller tummarna för att du får jobbet på liseberg! :)

http://blogg.rondellen.se

 
Ingen bild

Bengan :P

23 februari 2008 07:14

Hej gumman! Fy fan vad roligt att hora!! sicket sammantraffande att du stotte ihop med dom pa focus. Vad sot Linnea ar!! Men shit vad stor hon har blivit.. Lilltosen..snart kommer vi hem och da blire fest. hihi.. vi hors. Puss och kram Jorgens syster Bengan :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 1 april 2008 14:32

Hej mina vänner och ovänner.... Här är jag åter igen .. efter ett långt jävla uppehåll pga dispyter och grejer ... Eller dispyter och dispyter ... Vart får jag allt ifrån ? ... Jooo Glööööggen ...Hihi.. ;) Nej men om vi ska se till att vara lite se...

Av Hanna - 25 februari 2008 17:24

Jepp , idag ska jag träffa Linnéas pappa! Han ville träffas och prata lite... Om vad ? ...Det vet jag inte! Men det blir nog bra ....tror jag.. Jag har funderat så mycket fram och tillbaka när allt ska bli bra igen. Det känns ändå som det börjar gå å...

Av Hanna - 16 februari 2008 21:10

Ja idag hade man ett långt samtal med Linnéas pappa . Intressant då vi inte snackat med varandra längre än 5 minuter per gång det senaste året. i 48 minuter tjattrade vi om allt mellan himmel och jord . Men för att inte samtalet skulle bli för trevli...

Av Hanna - 15 februari 2008 03:19

Det finns så mycket som jag vill få ur mig , men det sitter fan fast!!! Varför skriver jag egentligen nu , jo för att utfylla denna tomma sidan ..Just därför! Varför går man efter utseendet till och börja med egentligen? Jo för det är ju det man ser...

Av Hanna - 15 februari 2008 00:35

Det har jag frågat mig själv så länge  , men har nog aldrig fått några riktiga svar på det ... Visst är det tråkigt att bara läsa om alla andras vardag och sådant där ...(Sorry Oskar... Du bor långt bort därför MÅSTE jag veta din vardag) ;) . Genom a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards